Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Sieniretki Granön saareen Sipooseen

Sieniretki Granön saareen Sipooseen

Perinteinen suppilovahverontäyteinen sieniretki metsäiseen Granön saareen tulee taas. Varaa paikkasi ajoissa!
Milloin 04.10.2013 16:00 loppuu
06.10.2013 17:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Granö on rauhallinen metsäinen saari Sipoossa ja mitä mainioin tukikohta syksyiselle retkelle. Yövymme lämpimässä  mökissä, kiertelemme saarta, sienestämme ja nautimme hiljaisesta syksyisestä  metsästä. Tunnelmallinen rantasauna lämpiää iltaisin. Sienestäjille saari on aiempina vuosina tarjonnut ämpärikaupalla suppilovahveroita, ja tuskin petymme tälläkään kertaa.

Retki on suunnattu n. 15-29-vuotiaille nuorille. Hinta Luonto-Liiton jäsenille 5 €, muille 10 € sisältäen majoituksen ja venekuljetuksen. Venekyyti lähtee perjantaina iltapäivällä
Vuosaaren pienvenesatamasta. Paluu sunnuntaina lähtijöiden toiveiden mukaan.
Lisätietoja ja ilmoittautumiset 30.9. mennessä: martikainen.sonja[ät]gmail.com

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« lokakuu 2017 »
lokakuu