Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Sarjakuvakurssi, aiheena luonto

19.10.2018 16:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

S niin kuin syksy ja s niin kuin sarjikset!

Tule sarjiskurssille Villa Elfvikiin Espooseen. Kurssilla opetellaan sarjakuvailmaisun perusteita ja tietysti tehdään omia luontoaiheisia sarjiksia. Viikon aikana toteutetaan useita pieniä sarjakuvia, kuten kantaaottavia, omaelämänkerrallisia ja strippejä. Fiilistä ja ideoita omiin teoksiin haetaan Villa Elfvikin maastossa retkeillen.

Kurssi on tarkoitettu 10 – 14 -vuotiaille. Leiripäivät alkavat klo 9 ja kotiin lähdetään iltapäivisin klo 16. Hinta 60e (jäsenet) ja 80e (ei-jäsenet), sisältää monipuolisen ohjelman, materiaalit sekä päivittäisen lounaan ja välipalan. Kaikki osallistujat on tapaturmavakuutettu kurssin aikana.

Ilmoittaudu tästä viimeistään 1.10.2019.

Osallistumisen voi peruuttaa kaksi viikkoa ennen leirin alkamista. Tämän jälkeen tulleista peruutuksista perimme leirin hinnan, ellei kyse ole sairastapauksista. Niistä vaadimme lääkärin todistuksen. Järjestäjä voi perua leirin kaksi viikkoa ennen leiriä osallistujamäärän vähyyden vuoksi.

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat
Kuukausikokous 17.12.2019 17:00 - 20:00 — Turku (tarkempi paikka ilmoitetaan pian)