Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Retkiryhmän tuunauskoulutus Pauligin huvilalla

Retkiryhmän tuunauskoulutus Pauligin huvilalla

Haluatko tehdä itse retkivarusteitasi? Tarvitsetko vinkkejä, miten onnistuu napin kiinni ompeleminen, juomapullon suojuksen virkkaus tai villasukkien parsiminen?
Milloin 24.03.2013
alkaa 10:00 loppuu 16:00
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tule mukaan retkiryhmän käsityö- ja tuunauspajaan, joka järjestetään Pauligin huvilalla su 24.3. klo. 10-16. Osallistumismaksu on 5€, joka kattaa lounaskulut. Paikan päällä on pari ompelukonetta, kierrätysmateriaaleja, joilla pääsee alkuun, sekä hieman käsityötaitoja omaavia ohjeistajia. Voit ottaa mukaan myös omia korjattavia varusteitasi. Mukaan mahtuu noin 15 osallistujaa. Lisätiedot, tuunaustoiveet ja ilmoittautumiset 20.3. mennessä: martikainen.sonja(ät)gmail.com tai taru.wallenius(ät)gmail.com.

« elokuu 2017 »
elokuu
Lepakkoretki perheille 26.8. 26.08.2017 00:00
Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila 26.08.2017 10:00 - 15:00