Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 9.4.2015 klo 15−18 Helsingissä

Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 9.4.2015 klo 15−18 Helsingissä

Milloin 09.04.2015
alkaa 15:00 loppuu 18:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Pihka-luonnonharrastusmerkki -koulutus opettajille ja muille nuorten kanssa toimiville

Torstaina 9.4.2015 klo 15-18
Kohderyhmä: Yläkoulujen biologian ja maantiedon opettajat, 5.-6.luokkien opettajat, opettajaopisekliejat sekä muut nuorten ohjaustyötä tekevät.

Paikka: Pauligin Huvila, Mechelininkatu 36, Helsinki

Luonto tarjoaa elinikäisen innostuksen lähteen, mutta nuorten saattainen luonnontarkkailun pariin ei ole aina helppa. Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkin avulla luonto on helpompi tuoda osaksi opetusta, oppilaiden kiinnostuksen kohteita kuuntelevalla tavalla. Pihka koostuu erilaisista luonnontukimustehtävistä, joita suorittamalla nuori oppii tarkkailmeanan luontoa ja pohtimaan havaitsemaansa. Pihka tehtävineen on kaikille avoin ja maksuton nettipohjainen materiaali.

Pihka-koulutuksessa käydään kattavasti läpi Pihka-tehtävineen sekä pohditaan yhdessä, miten oppilaiden innostaminen luonnonharrastuksen pariin onnistuisi mahdollisimman hyvin. Tule mukaan poiminaan käytännön vinkkejä luonnonharrastuksen tuomiseksi osaksi opetusta- ja ohjaustoimintaa!

Pihkaan voit tutustua osoitteessa www.luontoliitto.fi/pihka

Ilmoittautuminen: 2.4. mennessä osoitteeseen malva.green(at)luontoliitto.fi.. Ilmoittautuessasi kerro nimesi, yhteystietosi, sekä mahdolliset erityisruokavaliot. Koulutus on maksuton (sis. kahvituksen) Ota koulutukseen mukaan ulkoiluun sopivat vaatteet.

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio