Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 31.3.2015 klo 15−18 Vantaalla

Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 31.3.2015 klo 15−18 Vantaalla

Milloin 31.03.2015
alkaa 15:00 loppuu 18:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus opettajille ja muille nuorten kanssa toimiville

Tiistaina 31.3.klo 15-18

Kohderyhmä: Yläkoulujen biologian ja maantiedon opettajat, 5.-6.luokkien opettajat, opettajaopiskelijat sekä muut nuorten ohjaustyötä tekevät.

Paikka: Vantaan luontokoulu, Sotungintie 25 A, Vantaa

Luonto tarjoaa elinikäisen innostuksen lähteen, mutta nuorten saattaminen luonnontarkkailun pariin ei ole aina helppoa. Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkin avulla luonto on helpompi tuoda osaksi opetusta, oppilaiden kiinnostuksen kohteita kuuntelevalla tavalla. Pihka koostuu erilaisista luonnontukimustehtävistä, joita suorittamalla nuori oppii tarkkailemaan luontoa ja pohtimaan havaitsemaansa. Pihka tehtävineen on kaikille avoin ja maksuton nettipohjainen materiaali.

Pihka-koulutuksessa käydään kattavasti läpi Pihka-tehtävineen sekä pohditaan yhdessä, miten oppilaiden innostaminen luonnonharrastuksen pariin onnistuisi mahdollisimman hyvin. Tule mukaan poiminaan käytännön vinkkejä luonnonharrastuksen tuomiseksi osaksi opetusta- ja ohjaustoimintaa!

Pihkaan voit tutustua osoitteessa www.luontoliitto.fi/pihka

Ilmoittautuminen: 24.3.mennessä osoitteeseen toimisto@vantaanluontokoulu.fi tai p. 09-875 3057, Ilmoittautuessasi kerro nimesi, yhteystietosi, sekä mahdolliset erityisruokavaliot. Koulutus on maksuton (sis. kahvituksen) Ota koulutukseen mukaan ulkoiluun sopivat vaatteet.

Järjestäjät: Luonto-Liitto ja Vantaan luontokoulu.

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio