Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 10.5. klo 11−14

Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 10.5. klo 11−14

Milloin 10.05.2014
alkaa 11:00 loppuu 14:00
Missä Helsinki, Harakan saari
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus 10.5. klo 11−14

Luonto tarjoaa elinikäisen innostuksen lähteen, mutta yläasteikäisten nuorten saattaminen luonnontarkkailun pariin ei ole aina helppoa. Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkin avulla luonto on taas hieman helpompi tuoda osaksi opetusta, oppilaiden kiinnostuksen kohteita kuuntelevalla tavalla.

Pihka koostuu erilaisista luonnontutkimustehtävistä, joita suorittamalla nuori oppii tarkkailemaan luonnon eri osa-alueita ja pohtimaan havaitsemaansa. Pihka tehtävineen on kaikille avoin, mutta parhaiten Pihkaan pääsee käsiksi osallistumalla yläkoulun opettajille suunnattuun koulutukseemme. Koulutuksessa käydään kattavasti läpi Pihka tehtävineen sekä pohditaan yhdessä, miten oppilaiden innostaminen luonnonharrastuksen pariin onnistuisi mahdollisimman hyvin.

Koulutus järjestetään 10.5. Harakan saaressa (Lautta saareen lähtee Kaivopuiston rannasta, Cafe Ursulan laiturilta) ja osallistuminen maksaa 20 euroa. Ilmoittautumiset ma 5.5. mennessä Malva Greenille sähköpostitse: malva.green@luontoliitto.fi. Tervetuloa mukaan!

Pihkaan voit tutustua osoitteessa www.luontoliitto.fi/pihka

« tammikuu 2020 »
tammikuu
Tapahtumat