Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pihka-koulutus Rovaniemellä 19.5.

Pihka-koulutus Rovaniemellä 19.5.

Oppilaiden kanssa luontoon? Tutustu Pihkaan!
Milloin 19.05.2015
alkaa 16:00 loppuu 19:00
Missä Lapin ELY-keskus, Hallituskatu 3B, 96100 ROVANIEMI
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto tarjoaa elinikäisen innostuksen lähteen, mutta nuorten saattaminen luonnontarkkailun pariin ei ole aina helppoa. Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkin avulla luonto on helpompi tuoda osaksi opetusta, oppilaiden kiinnostuksen kohteita kuuntelevalla tavalla.

Pihka-kurssilla käydään kattavasti läpi Pihka tehtävineen sekä pohditaan yhdessä, miten oppilaiden innostaminen luonnonharrastuksen pariin onnistuisi mahdollisimman hyvin. Tule mukaan poimimaan käytännön vinkkejä luonnonharrastuksen tuomiseksi osaksi opetus- ja ohjaustoimintaa! Koulutus on suunnattu yläkoulun opettajille, mutta soveltuu myös 5.–6.-luokkien opettajille.

Lisätietoa täältä.

Koulutus järjestetään tiistaina 19.5. klo 16–19

Kokoushuone Kielo, Lapin ELY-keskus, Hallituskatu 3B, 96100 ROVANIEMI.

Koulutus on maksuton ja tarjolla on pientä purtavaa. Ilmoittautumiset 14.5. mennessä sähköpostitse senttipenni(at)gmail.com.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat