Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Perheretki Pitkäkosken kuohuihin

Perheretki Pitkäkosken kuohuihin

Esteetön, kaikille sopiva syksyinen perheretki
Milloin 16.09.2017
alkaa 10:00 loppuu 13:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Pitkäkosken kuohut ja rantametsä ihastuttavat syyskuun väreissä. Nyt on aika nauttia raikkaasta syysilmasta monenlaisen jännittävän tekemisen merkeissä! Mikä parasta, tämä retki on esteetön ja sopii siksi ihan kaikille.

Retki lähtee Ylästön puolelta Pitkäkosken luonnonsuojelualueen kupeesta. Retkellä ympäristökasvattaja Milla Tuormaa ohjaa kunkin tutkimaan luontoa omin aistein ja ihmettelyn taidoin. Edetään kulkijoiden tahtiin ja syödään eväät. Mukaan eväät ja reipas retkeilymieli. Paikkoja on rajoitetusti, joten varaathan paikkasi maksuttomalle retkelle: info@kiertavaluontokoulu.fi.

Retki järjestetään yhteistyössä Helsingin Invalidien Yhdistyksen ja Uudenmaan CP-yhdistyksen Kaikki Samalla Viivalla -hankkeen ja Kiertävän Luontokoulu Naakan kanssa.

« joulukuu 2018 »
joulukuu
Tapahtumat
Perjantait Gretan kanssa 21.12, 28.12. ja 4.1. 21.12.2018 - 04.01.2019 — Raatihuone, Keskustori 10, Tampere