Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Perheretki Mustasaareen Mammutin johdolla

Perheretki Mustasaareen Mammutin johdolla

Lähde viettämään aurinkoisia hetkiä Mammutin kanssa Helsingin saariin, yhdessä perheen kanssa. Seikkailemme saaristoissa, tutustumme luontoon, leikimme ja pidämme hauskaa yhdessä. Mammutti vie sinut tarinoiden maailmaan sekä tutustumaan kesäiseen luontoon.
Milloin 11.06.2016
alkaa 10:30 loppuu 12:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Perhekerhoa pitänyt Mammutti nauttii luonnosta ympäri vuoden. Kerhon vetäytyessä kesätauolle, haluaa tämä karvainen ystävämme kutsua kaikki perheet mukaansa kesäretkille.

Lähde siis viettämään aurinkoisia hetkiä Mammutin kanssa Helsingin saariin, yhdessä perheen kanssa. Seikkailemme saaristoissa,  tutustumme luontoon, leikimme ja pidämme hauskaa yhdessä. Mammutti vie sinut tarinoiden maailmaan sekä tutustumaan kesäiseen luontoon. Hyppää retkellä musiikin ja liikkumisen vietäväksi!

Retkiä pidetään kesän aikana neljä, jokainen alkaa n. klo 10.30 ja päättyy klo 12.
Retket suuntautuvat 11.6. Mustasaareen, 23.7. Suomenlinnaan, 30.7. Seurasaareen
ja 6.8. Pihlajasaareen.

Retken hinta:  3e/hlö tai 15e/perhe (yksi retki) tai  10e/hlö tai 50e/perhe (kaikki neljä retkeä). Maksu kerätään retken alussa käteisellä, otathan siis tasarahan mukaan.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot: tuomisaarinen@gmail.com

Lisää Mammutin seikkailuista ja retken ohjaajista.

« lokakuu 2017 »
lokakuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio