Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Perheleiri

Perheleiri

Luonto-Liiton Uudenmaan piirin perheleirillä on kodikas tunnelma. Pienissä ryhmissä puuhaillaan luonnossa perheiden kesken.
Milloin 25.02.2016 18:00 loppuu
28.02.2016 15:30
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luvassa on maailmanparannuskeskusteluja, rauhoittumista luonnossa, ohjattua toimintaa sekä ennenkaikkea yhdessäoloa perheen kanssa. Leirille voivat osallistua sukulaiset vauvasta vaariin. Leirien vetämisestä huolehtivat kokeneet ja koulutetut johtajat ja ohjaajat. Leiripaikkana toimii Lärkansin maja Nuuksiossa Espoossa.

Leirimaksu: 80€ yli 18-vuotiaat, 60€ 3-17-vuotiaat, alle 3-vuotiaat ilmaiseksi. Hinta sisältää: majoituksen, kasvisruokailut, yhteiskuljetuksen Helsinki-Lärkans-Helsinki ja takaisin, vakuutukset, leiriohjelman ja materiaalit. Majoitumme mukavasti omissa huoneissa. Lähtö torstai-iltana, paluu sunnuntaina iltapäivällä.

Leiri on täynnä, mutta voit kysellä varasijoja!

Ilmoittaudu mukaan täällä!

Lisätiedot: lup-lapset@luontoliitto.fi tai 040 165 1908

« elokuu 2017 »
elokuu