Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Perheleiri Lärkansissa

22.02.2019 16:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luvassa on monenlaista mukavaa touhua, rauhoittumista luonnossa, ohjattua toimintaa sekä ennenkaikkea yhdessäoloa perheen kanssa. Iltaisin lämpiää pihapiirin puusauna.

Leirille voivat osallistua sukulaiset vauvasta vaariin. Leirien vetämisestä huolehtivat kokeneet ja koulutetut johtajat ja ohjaajat. Leiripaikkana toimii Lärkansin maja Nuuksiossa Espoossa.

Leirimaksu: 100€ yli 18- vuotiaat, 80€ 3-17-vuotiaat, alle 3-vuotiaat ilmaiseksi. Hinta sisältää: majoituksen, ruokailut, yhteiskuljetuksen Helsinki-Lärkans-Helsinki ja takaisin, vakuutukset, leiriohjelman ja materiaalit. Majoitumme mukavasti sisätiloissa. Huomioithan, että leirillä tarjoillaan kasvisruokaa.

Ilmoittautuminen: Lähetä osoitteeseen lup-lapset@luontoliitto.fi seuraavat tiedot:
– Osallistujien nimet ja syntymäajat
– vanhempien yhteystiedot
– leiriläisten mahdolliset ruoka-aineallergia ja erityisruokavaliot
– Oletteko Luonto-Liiton tai Suomen Luonnonsuojeluliiton jäseniä
– Osallistutteko yhteiskuljetukseen Hki – Lärkans – Hki
–  Saako perheestänne ottaa valokuvia (niitä voidaan julkaista Luonto-Liiton ja Lupin julkaisuissa, somessa ja esitteissä)

Peruutusehdot: Osallistumisen voi perua viimeistään kaksi viikkoa ennen leiriä. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista vaadimme lääkärintodistuksen. Järjestäjä voi perua leirin viimeistään kaksi viikkoa ennen leiriä, esim. osallistujien vähäisyyden tms. vuoksi.

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat
Kuukausikokous 17.12.2019 17:00 - 20:00 — Turku (tarkempi paikka ilmoitetaan pian)