Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Open ilmasto-oppaan työpaja: luma-aineet (1/2)

Open ilmasto-oppaan työpaja: luma-aineet (1/2)

Milloin 17.02.2016 16:00 loppuu
18.02.2016 18:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ilmastonmuutos on monitieteinen ongelma ja sitä onkin luontevaa ja tarpeellista käsitellä kaikissa koulussa opetettavissa oppiaineissa. Open ilmasto-opas -hankkeessa laaditaan verkkosivusto, jossa käsitellään ilmastonmuutosta eri oppiaineiden näkökulmasta.

Avoimia ideointi- ja työskentelytyöpajoja järjestetään hankkeessa helmi-maaliskuun aikana yhteensä 7.

Pajoihin ovat tervetulleita kaikki aiheesta innostuneet opettajat, opettajaopiskelijat, tutkijat, ympäristökasvattajat ja kansalaistoimijat. Kullekin oppiaineryhmälle järjestetään kaksi työpajaa, joissa työstetään materiaalia. Voit valintasi mukaan ilmoittautua mukaan yhteen tai useampaan työpajaan.

Työpajat järjestetään Helsingin keskustassa, Luonto-Liiton toimistolla osoitteessa Annankatu 26 A, 5.krs.

Osallistuminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Työpajoissa on tarjolla pientä välipalaa.

Lisätietoja saat Pinjalta: pinja.sipari(at)gmail.com

TERVETULOA MUKAAN!

Ilmoittaudu työpajaan tästä:  http://bit.ly/1TVkl3K

« elokuu 2017 »