Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Open ilmasto-oppaan työpaja

alkaa 13:00 loppuu 15:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ilmastonmuutos on monitieteinen ongelma ja sitä onkin luontevaa ja tarpeellista käsitellä kaikissa koulussa opetettavissa oppiaineissa. Open ilmasto-opas -hankkeessa laaditaan verkkosivusto, jossa käsitellään ilmastonmuutosta eri oppiaineiden näkökulmasta.

Avoimia ideointi- ja työskentelytyöpajoja järjestetään hankkeessa helmi-maaliskuun aikana yhteensä 7.

Tässä työpajassa: historia, yhteiskuntaoppi, uskonnot, elämänkatsomustieto, filosofia, psykologia, kielet, äidinkieli, oppilaanohjaus

Pajoihin ovat tervetulleita kaikki aiheesta innostuneet opettajat, opettajaopiskelijat, tutkijat, ympäristökasvattajat ja kansalaistoimijat. Kullekin oppiaineryhmälle järjestetään kaksi työpajaa, joissa työstetään materiaalia. Voit valintasi mukaan ilmoittautua mukaan yhteen tai useampaan työpajaan.

Työpajat järjestetään Helsingin keskustassa, Luonto-Liiton toimistolla osoitteessa Annankatu 26 A, 5.krs.

Osallistuminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Työpajoissa on tarjolla pientä välipalaa.

Lisätietoja saat Pinjalta: pinja.sipari(at)gmail.com

TERVETULOA MUKAAN!

Ilmoittaudu työpajaan tästä: http://bit.ly/1TVkl3K

« tammikuu 2017 »