Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuortenleiri syyslomalla 18.-22.10.2017

Nuortenleiri syyslomalla 18.-22.10.2017

Ihan parasta tekemistä syyslomalla!
Milloin 18.10.2017 17:00 loppuu
22.10.2017 17:00
Missä Sierla, Lohja
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040-1651907
Osallistujat 13-17v
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lähde mukaan mukavalle luontoleirille mainiossa seurassa muikeaan Sierlaan! Lähtö tilausbussilla Helsingistä Rautatientorilta keskiviikkona klo 17. Majoitumme mukavasti sisätiloissa ja syömme oman kokkimme valmistamia maukkaita kasvisruokia. Ohjelma on sopivan rentoa – kuten ympäristöasioiden pohdiskelua, luonnonharrastusta, ympäristötaidetta, leikkejä ja muuta leirielämää. Kesäleireillä ansioituneet leirinvetäjämme pitävät huolen, että tylsää ei tule missään vaiheessa. Näin sujahtaa neljä yötä kuin siivillä. Sunnuntaina palaamme kotiin noin klo 17 mennessä. Ota kaveri kainaloon ja hyppää kyytiin!

Bussi ajaa Turunväylää ja voi poimia sinut matkalta kyytiin Espoosta (Kehä I, Nihtisilta, Ikea) kun sovit siitä ilmoittautuessasi. Hinta 100€ jäseniltä, 130€ muilta sisältää viiden päivän täysylläpidon, matkat Helsingistä / Espoosta, tapaturmavakuutuksen ohjelman ja materiaalit. Sierla on leirikeskus Lohjan Nummi-Pusulassa ja se on varattu ihan vain meitä varten. Leiri on suunnattu n. 13-17 -vuotiaille. Ilmoittautumiset tällä ilmoittautumislomakkeella.

Lisätietoja saat Lupin toimistolta Petrolta: petro.pynnonen@luontoliitto.fi tai 040-165 1907

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , , ,
« lokakuu 2017 »