Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuorten syysleiri 15.-19.10.

Nuorten syysleiri 15.-19.10.

Joko tiedät mitä teet syyslomalla? Nyt ei tartte enää miettiä, sillä ihan paras nuortenleiri vietetään Sierlassa.
Milloin 15.10.2016 15:00 loppuu
19.10.2016 17:00
Missä Sierlan leirikeskus, Nummi-Pusula
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 - 1651907
Osallistujat Nuoret, 13-17v
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lähde mukaan mukavalle luontoleirille mainiossa seurassa muikeaan Sierlaan! Lähtö tilausbussilla Helsingistä Rautatientorilta lauantaina klo 15. Majoitumme mukavasti sisätiloissa ja syömme oman kokkimme valmistamia maukkaita kasvisruokia. Ohjelma on sopivan rentoa – kuten ympäristöasioiden pohdiskelua, luonnonharrastusta, ympäristötaidetta, leikkejä ja muuta leirielämää. Kesäleireillä ansioituneet leirinvetäjämme pitävät huolen, että tylsää ei tule missään vaiheessa. Näin sujahtaa neljä yötä kuin siivillä. Keskiviikkona palaamme kotiin noin klo 17 mennessä. Ota kaveri kainaloon ja hyppää kyytiin!

Bussi ajaa Turunväylää ja voi poimia sinut matkalta kyytiin Espoosta (Kehä I, Nihtisilta, Ikea) kun sovit siitä ilmoittautuessasi. Hinta 80€ sisältää viiden päivän täysylläpidon, matkat Helsingistä / Espoosta, tapaturmavakuutuksen ohjelman ja materiaalit. Sierla on leirikeskus Nummi-Pusulassa ja se on varattu ihan vain meitä varten. Ilmoittautumiset tällä ilmoittautumislomakkeella.

Lisätietoja saat toimistolta Petrolta: petro.pynnonen@luontoliitto.fi tai 040-165 1907

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2019 »
joulukuu