Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuorten luontoleiri Benkussa hiihtolomalla

Nuorten luontoleiri Benkussa hiihtolomalla

Vaihteeksi jotain ihan muuta!
Milloin 23.02.2017 12:00 loppuu
26.02.2017 17:00
Missä Bengtsårin leirisaari, Hanko
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Seikkailu odottaa! Kuka vaan on nähnyt Benkun kesällä, mut kuka on käynyt siellä talvella? Talvisella luontoleirillä pääset ehkä jopa lähemmäksi luontoa kuin kesällä. Valoisa aika on lyhyt ja illat pitkiä. Retkeilyä, yöllisiä seikkailuja, ehkäpä ulkona yöpymistäkin? Sauna lämpiää ja avannossa on viuleaa.

Lähtö junalla Helsingistä Rautatientorilta torstaina 23.2.17, kellonaika selviää myöhemmin. Majoitumme mukavasti Merisaunan sisätiloissa ja syömme oman kokkimme valmistamia maukkaita kasvisruokia. Ohjelma on sopivan rentoa – kuten ympäristöasioiden pohdiskelua, luonnonharrastusta, ympäristötaidetta, leikkejä ja muuta leirielämää. Sunnuntaina 26.2.17 palaamme kotiin noin klo 17 mennessä.

Hinta 50€ sisältää neljän päivän täysylläpidon, junamatkat Helsingistä, tapaturmavakuutuksen, ohjelman ja materiaalit. Leiri on suunnattu 13-17-vuotiaille. Ilmoittautumiset tällä ilmoittautumislomakkeella.

Lisätietoja saat toimistolta Petrolta: petro.pynnonen@luontoliitto.fi tai 040-165 1907

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

kuuluu seuraaviin kategorioihin: ,
« joulukuu 2019 »