Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuorten luonnonharrastus- ja valokuvauskurssi Hangon Bengtsårissa

Nuorten luonnonharrastus- ja valokuvauskurssi Hangon Bengtsårissa

Lähde kohentamaan luonnontuntemustasi upealle Bengtsårin leirisaarelle Hankoniemen edustalle! Telttailemme viihtyisässä tammilehdossa ja teemme yhdessä löytöretkiä lähiympäristöön. Tutustumme eri eliöryhmiin rauhalliseen tahtiin, kurssilaisten kiinnostuksen kohteista riippuen. Kurssilaisten toiveiden mukaan ohjelmaa voidaan painottaa myös luontokuvaukseen.
Milloin 26.07.2013 16:00 loppuu
28.07.2013 20:00
Missä Bengtsårin leirisaari, Hanko
Yhteyshenkilön nimi Teemu Saloriutta
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Ruokailemme leirisaaren ruokalassa kahdesti päivässä, aamu- ja iltapalat nautimme leirissämme. Taatusti kesän leppoisin viikonloppu!

Kurssi on suunnattu noin 13-29-vuotiaille nuorille. Aiempaa kokemusta luonnonharrastuksesta tai luontokuvauksesta ei tarvita, kaikki mukaan! Kurssin vetäjänä toimii luontokuvaaja Teemu Saloriutta.

Hinta: 40 € alle 17-vuotiaille ja opiskelijoille / 60 € aikuisille.
Hinta sisältää edestakaiset junamatkat Helsingistä,  venekuljetuksen saareen, ruokailut sekä telttamajoituksen. Voit tulla mukaan myös muilta paikkakunnilta, hinta sovitaan tällöin erikseen.

Ilmoittautuminen päättynyt, kurssi on täynnä!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« tammikuu 2017 »
tammikuu
Tampereen susiryhmän kokous 16.01.2017 18:00 - 20:00 — Kuninkaankatu 39