Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Miten Hollanti lakkautti turkistarhauksen? –keskustelutilaisuus Helsingissä

Miten Hollanti lakkautti turkistarhauksen? –keskustelutilaisuus Helsingissä

Hollanti, maailman neljänneksi suurin minkkiturkkien tuottaja, päätti viime vuoden lopulla lakkauttaa turkistarhauksen. Miten Hollannin turkistarhauskielto toteutettiin? Miksi Hollanti päätti lakkauttaa turkistarhauksen? Millä keinoin Hollanti on ratkaissut turkistuotannon lakkauttamisen aiheuttamat haasteet mm. taloudelle ja työllisyydelle?
Milloin 04.06.2013
alkaa 16:30 loppuu 18:30
Missä Helsinki, Uusi ylioppilastalo, Mannerheim-sali, Mannerheimintie 5 A, 5. kerros
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 050 302 8170
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Näihin Suomessakin ajankohtaisiin kysymyksiin vastataan Turkistarhaton Suomi -kampanjan järjestämässä info- ja keskustelutilaisuudessa Helsingissä, Uuden ylioppilastalon Mannerheim-salissa ti 4.6. klo 16.30 alkaen. Tilaisuuden pääpuhujana on hollantilaisen Bont voor dieren -järjestön toiminnanjohtaja Nicole van Gemert.

Tilaisuudessa Turkistarhaton Suomi -kansalaisaloitekampanjan edustajat kertovat tavoitteistaan sekä turkistarhauksen lakkautusmahdollisuuksista myös Suomessa.

Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

HUOM: tilaisuus on englanninkielinen.

Tervetuloa!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2016 »
joulukuu