Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Mielenosoitus turkistarhausta vastaan 18.6. Helsingissä

Mielenosoitus turkistarhausta vastaan 18.6. Helsingissä

Nyt on aika kerääntyä yhteen ja näyttää, että Suomi vastustaa turkistarhausta!
Milloin 18.06.2013
alkaa 11:30 loppuu 13:00
Missä Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Eduskunta äänestää Turkistarhaton Suomi -kansalaisaloitteesta todennäköisesti vielä ennen kesälomia. Sitä ennen kampanja huipentuu turkistarhauksen vastaiseen mielenosoitukseen, joka järjestetään tiistaina 18.6.2013 Helsingissä.

Nyt on aika kerääntyä yhteen ja näyttää, että Suomi vastustaa turkistarhausta!

Kokoonnumme Senaatintorilla, josta kulkue lähtee kohti eduskuntataloa klo 11.30.  Eduskunnan rappusilla kuulemme aloitteen kannattajien ja kansanedustajien puheenvuoroja.

Osallistujia kaivataan ympäri Suomen! Mielenilmaukseen ovat tervetulleita kaikki kampanjan tukijat, jotka haluavat nähdä Suomen, jossa eettisiä kysymyksiä käsitellään niiden vähättelemisen sijaan.  Lahjoita päiväsi turkiseläinten hyväksi ja tule mukaan mielenilmaukseen kansalaisaloitteen puolesta! Jos asut Helsingissä, jo ruokatuntikin riittää.

Mitä: Turkistarhauksen vastainen mielenosoitus

Milloin: Tiistaina 18.6.2013 klo 11.30

Missä: Kokoontuminen Senaatintorilla, josta kulkue lähtee kohti eduskuntataloa

Järjestäjät: Turkistarhaton Suomi –kansalaisaloitekampanjan taustajärjestöt Eläinsuojeluliitto Animalia, Oikeutta eläimille, Luonto-Liitto ja SEY Suomen Eläinsuojeluyhdistysten liitto.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat