Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Metsälähettiläskoulutus Helsingissä

Metsälähettiläskoulutus Helsingissä

Toimi äänenä metsien puolesta – kouluttaudu Luonto-Liiton Metsälähettilääksi!
Milloin 28.09.2013
alkaa 10:00 loppuu 17:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0443381543
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton Metsälähettiläät kiertävät yläkouluissa tutustuttamassa oppilaita suomalaisen uhanalaisen metsäluonnon saloihin, metsiensuojelun keskeisiin teemoihin ja yläkouluikäisen vaikutusmahdollisuuksiin erilaisten harjoitusten avulla ja yhdessä keskustellen. Kiertueella on vuosien saatossa tavoitettu yli 14 000 oppilasta.

Kouluissa kiertäminen on mukava ja konkreettinen tapa lisätä nuorten tietämystä metsäasioista, ja antaa mahdollisuuksia ympäristötoimintaan niin sinulle kuin oppilaillekin. Samalla saat arvokasta opetus- ja esiintymiskokemusta. Metsälähettilään ei tarvitse olla metsäasiantuntija. Kiinnostus metsäasioita kohtaan ja halu tarjota oppilaille uusia näkökulmia riittävät. Pidetyistä tunneista maksetaan 13 euron tuntipalkkio.

Kiertuetta mainostetaan pääkaupunkiseudulla sekä Tampereen, Vaasan, Jyväskylän ja Oulun seuduilla. Metsälähettilästunteja voi kuitenkin pitää missä päin Suomea tahansa.

Metsälähettiläskoulutus Luonto-Liiton keskustoimistolla (Annankatu 26 A, 5. krs., Helsinki)

La 28.9. klo 10-17

Koulutus toteutetaan yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa.

Hae lähettilääksi täyttämällä lomake http://tinyurl.com/metsalahettilas

Lähettiläiksi ryhtyville koulutus on maksuton. Huom! Matkat koulutukseen maksetaansitten, kun on pitänyt ensimmäiset lähettiästunnit.

Päivän aikana tarjotaan pientä aamupalaa sekä lounas.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat