Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Nuorten ympäristöryhmä Helsingissä

Nuorten ympäristöryhmä Helsingissä

Uusi ryhmä aloittaa 3.2.. Tervetuloa viettämään laatuaikaa hyvässä seurassa! Joka toinen keskiviikko.
Nuorten ympäristöryhmä Helsingissä

Nuorteniltameininkiä klubiltamme

Milloin 03.02.2016
alkaa 18:00 loppuu 21:00
Missä Pauligin huvila, Mechelininkatu 36, Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 044 2642587
Osallistujat Avoin kaikille nuorille.
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
Tervetuloa viettämään mukavia keskiviikkoiltoja Pauligin huvilalle! Aikansa uinunut Luonto-Liiton Uudenmaan piirin nuortenilta herää jälleen henkiin. Nuortenilloissa ympäristönsuojeluhenkiset tyypit tapaavat toisiaan, oppivat asiantuntijoilta ja keksivät erilaista teemaan liittyvää tekemistä. Onko se ympäristötaidetta, luonnonharrastusta, kulutuskriittistä, ilmastonsuojelua vai mitä toimintaa, sen päättää ryhmä itse. Joka tapauksessa luvassa on armottoman hauskaa hengailua hyvässä seurassa. Tule, näe, tee ja koe itse!

KukaMitäMissäMilloin?
Illat ovat avoimia kaikille nuorille. Tapaamiset joka toinen keskiviikko alkaen 3.2. klo 18-21 Pauligin huvilalla osoitteessa Mechelininkatu 36, Töölö, Helsinki. Ei maksa mitään ja tarjolla on pientä purtavaa. Ryhmän vetäjänä toimii Tuuli Turunen, ja häneltä voit kysyä lisätietoja osoitteesta turunentuuli88@gmail.com tai 044 2642587.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat