Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontoleiri 2004 - 2007 syntyneille (Täynnä)

Luontoleiri 2004 - 2007 syntyneille (Täynnä)

Lupin nuortenleirillä on rento tunnelma. Olet kotonasi juuri sellaisena kuin olet. Samanhenkisessä porukassa viikko tuntuu turhan lyhyeltä. Onneksi on leirityöryhmä!
Luontoleiri 2004 - 2007 syntyneille (Täynnä)

Benkun nuortenleirillä. Kuva: Unto Ikkala

Milloin 10.07.2021 09:00 loppuu
17.07.2021 14:00
Missä Hanko, Bengtsår
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040-1651907
Osallistujat v. 2004 - 2007 syntyneet nuoret
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Nuortenleirillä Benkussa vietät ikimuistoisia päiviä! Heräät aamulla lintujen lauluun, merikotkan klyklytykseen tai vaikka kauriin mylvintään. Päiväsi sujahtavat nopeasti vehreässä luonnossa pelaillen, retkeillen, nauraen - ja aina välillä syöden. Ohjaajat vetävät ympäristöaiheisia ohjelmia, leikkejä ja pohdintaa. Leirillä retkeillään, uidaan, saunotaan, iltaisin ihan vain istuskellaan nuotiolla ja parannetaan maailmaa. Ehkä joku soittaa kitaraakin. Leireissä on vain yksi vika - niihin voi jäädä koukkuun!

Leirin hinta 140€ jäsenille, 170€ muille sisältää kaiken Helsingistä ja takaisin; kuljetukset, ruokailut, majoituksen, ohjelman, materiaalit ja tapaturmavakuutuksen. Ilmoittautuminen leirille alkaa 1.2. täällä: https://www.luppi.fi/nuorten-leirit/

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

kuuluu seuraaviin kategorioihin: , ,