Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontokuvauskurssi Bengtsårissa Hangossa

Luontokuvauskurssi Bengtsårissa Hangossa

Lähde kesäiselle luontokuvauskurssille ihanaan Benkkuun! Saaren monimuotoisessa luonnossa riittää loputtomasti kuvattavaa. Kuvaamisen ohella opit kuin vaivihkaa tunnistamaan myös uusia eliölajeja!
Milloin 25.07.2014 09:00 loppuu
27.07.2014 16:00
Missä Bengtsårin leirisaari, Hanko
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0504072969
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Kuljetatko usein kameraa mukanasi? Viihdytkö luonnossa? Haluaisitko oppia paremmaksi kuvaajaksi? Siinä tapauksessa tule mukaan kesäiselle luontokuvauskurssille!

Kurssiin kuuluu kaksi tapaamiskertaa pääkaupunkiseudulla heinäkuussa sekä maastoviikonloppu Bengtsårin leirisaarella Hangossa 25.-27.7. Kurssi on suunnattu noin 13-29-vuotiaille nuorille.

Tapaamiskerroilla opetellaan yhdessä kuvaamisen perustaitoja ja tehdään lyhyitä kuvausretkiä lähimaastoon. Opittuja taitoja harjoitellaan käytännössä upealla leirisaarella, jonka monimuotoisessa luonnossa riittää loputtomasti kuvattavaa. Yövymme teltoissa suojellussa tammilehdossa sijaitsevalla leirialueella ja tutustumme saaren luontoon rauhalliseen tahtiin. Kuvaamisen ohella kurssiin kuuluu jonkin verran myös lajintuntemusta.

Aiempaa kuvauskokemusta ei tarvita, mutta kurssilaisen tulee tuoda mukanaan oma digipokkari tai järjestelmäkamera. (Kännykkäkamera ei käy.) Mikäli kuvaamisen perusteet ovat jo hallussa, voit osallistua myös pelkkään maastoviikonloppuun.

Kurssin vetäjänä toimii nuori mutta kokenut luontokuvaaja Teemu Saloriutta.

Ilmoittautumiset ja lisätiedot 31.5. mennessä: anna.swanljung(ät)luontoliitto.fi / 050 407 2969. Mukaan mahtuu vain 15 nopeinta, ilmoittaudu siis pian!

Hinta: 50€ alle 17-vuotiaille ja opiskelijoille / 70€ aikuisille.

Hinta sisältää opetuksen, edestakaiset junamatkat Helsingistä, venekuljetukset saareen, ruokailut sekä telttamajoituksen. Voit tulla mukaan myös muilta paikkakunnilta, hinta sovitaan tällöin erikseen.

Kurssin järjestää Luonto-Liiton Uudenmaan piiri yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« lokakuu 2017 »
lokakuu
Tapahtumat