Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Aistit avoinna luontoon – luontokerhon ohjaajan koulutus Helsingissä

Aistit avoinna luontoon – luontokerhon ohjaajan koulutus Helsingissä

Kiinnostaako ympäristökasvatus ja lasten kanssa ulkona puuhaaminen? Kouluttaudu luontokerho-ohjaajaksi!
Milloin 27.09.2014 00:00 loppuu
28.09.2014 00:00
Missä Pauligin huvila, Mechelininkatu 36, Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä ympäristökasvatus on ja miten sitä voisi tuoda pienten koululaisten arkeen? Mitä ovat aistiharjoitteet, entä luontoherkkyys?

Jälleen on aika suositun ja paljon kiitosta keränneen luontokerhon ohjaajan koulutuksen.

Kurssi on räätälöity erityisesti Luonto-Liiton kerhonohjaajille, joilta edellytetään koulutuksen käymistä. Muutkin asiasta kiinnostuneet, kuten leirityöntekijät, kasvatusalalla toimivat yms. saavat koulutuksesta vinkkejä ja varmuutta alakoululaisten ympäristökasvatuksen toteuttamiseen ja lasten luontosuhteen vahvistamiseen.

Viikonlopun aikana kurkistetaan ympäristökasvatuksen perusteisiin, opetellaan elämys-, herkkyys- ja aistiharjoitteita sekä uusia leikkejä ja toimintavinkkejä. Kurssin käytyäsi sinulla on mahdollisuus ohjata Luonto-Liiton kerhoja.

Kurssin hinta 35/60 e (jäsen/ei jäsen) sisältää ohjelman, kurssimateriaalin ja ruokailut (aamiainen, lounas ja välipala/ iltapäiväkahvit) sekä mukavan viikonlopun hyvässä porukassa!

Ilmoittautumiset 14.9. mennessä, lup-lapset(at)luontoliitto.fi.
Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-allergiasi. Koulutuksessa tarjoillaan kasvisruokaa
.

Järjestäjä Luonto-Liiton Uudenmaan piiri.

Kurssi järjestetään yhteistyössä OK-opintokeskuksen kanssa.

« joulukuu 2017 »
joulukuu