Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontokerhon ohjaajan peruskurssi Helsingissä

Missä Helsinki, Pauligin huvila
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä ympäristökasvatus on ja miten sitä voisi tuoda pienten koululaisten arkeen? Mitä ovat aistiharjoitteet, entä luontoherkkyys?

Kurssi on räätälöity erityisesti Luonto-Liiton kerhonohjaajille, joilta edellytetään koulutuksen käymistä. Muutkin asiasta kiinnostuneet, kuten leirityöntekijät, kasvatusalalla toimivat yms. saavat koulutuksesta vinkkejä ja varmuutta alakoululaisten ympäristökasvatuksen toteuttamiseen ja lasten luontosuhteen vahvistamiseen.

Viikonlopun aikana kurkistetaan ympäristökasvatuksen perusteisiin, opetellaan elämys-, herkkyys- ja aistiharjoitteita sekä uusia leikkejä ja toimintavinkkejä. Kurssin käytyäsi sinulla on mahdollisuus ohjata Luonto-Liiton kerhoja.

Kurssin hinta 35/60 e (jäsen tai opiskelija/ei jäsen) sisältää ohjelman, kurssimateriaalin ja ruokailut sekä mukavan viikonlopun hyvässä porukassa!

Lauantaina aloitetaan n. klo 14 ja lopetellaan n. klo 18. Sunnuntaina jatketaan klo 9 – 15.30. Ilmoittautumiset 24.2.  mennessä, lup-lapset(at)luontoliitto.fi. Ilmoita samalla mahdolliset ruoka-allergiasi. Koulutuksessa tarjoillaan kasvisruokaa.

« heinäkuu 2019 »
heinäkuu
Kesäpäivät 27.07.2019 - 28.07.2019 — Karhonsaari, Kuopio
Kuukausikokous Turussa 31.07.2019 17:00 - 20:00 — Turku (tarkempi paikka päivitetään myöhemmin)