Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontokerhon ohjaajan peruskurssi

Luontokerhon ohjaajan peruskurssi

Kurssilla opit yhdessä muiden kanssa, mitä ympäristökasvatus on, miten sitä toteutat ja kuinka suunnittelet luontokerhokertoja.
Milloin 15.03.2013 10:00 loppuu
17.03.2013 16:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040-1651908
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Saat vinkkejä eri luontoteemojen käsittelystä vuodenaikoihin pohjaten. Tietenkään leikkejä ja harjoituksia unohtamatta! Kurssi antaa perusvalmiudet luontokerhon ja lapsiryhmän ohjaamiseen ja kurssin käytyäsi sinulla on mahdollisuus vetää Luonto-Liiton kerhoja. Kurssilla käydään havainnollisesti läpi ympäristökasvatusta, lapsiryhmän ohjaamista ja kerhon käynnistämistä.

Kurssin hinta on 50€ Luonto-Liiton jäsenille sekä ohjaajiksi sitoutuneille ja 80€ muille, sisältää materiaalit, kuljetukset Helsingistä ja ruokailut. Sijainti: Sierlan kurssikeskus, Nummi-Pusulassa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: lup-lapset@luontoliitto.fi tai 040-1651908 Krista Kuisma

kuuluu seuraaviin kategorioihin:
« joulukuu 2018 »
joulukuu
Tapahtumat
Toimikauden päättäjäiset 18.12.2018 18:00 - 22:00 — Turku (tarkempi sijainti ilmoitetaan tuonnempana)
Rumat joulupaidat vaihtoon! 12.01.2019 14:00 - 17:00 — Turku-sali, Rehtorinpellonkatu 4A (2.krs), Turku
Hope for planet 23.01.2019 - 13.02.2019
Nuortenleiri Benkussa 16.02.2019 - 20.02.2019