Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontokerhon ohjaajan peruskurssi

Luontokerhon ohjaajan peruskurssi

Kurssilla opit yhdessä muiden kanssa, mitä ympäristökasvatus on, miten sitä toteutat ja kuinka suunnittelet luontokerhokertoja.
Milloin 15.03.2013 10:00 loppuu
17.03.2013 16:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040-1651908
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Saat vinkkejä eri luontoteemojen käsittelystä vuodenaikoihin pohjaten. Tietenkään leikkejä ja harjoituksia unohtamatta! Kurssi antaa perusvalmiudet luontokerhon ja lapsiryhmän ohjaamiseen ja kurssin käytyäsi sinulla on mahdollisuus vetää Luonto-Liiton kerhoja. Kurssilla käydään havainnollisesti läpi ympäristökasvatusta, lapsiryhmän ohjaamista ja kerhon käynnistämistä.

Kurssin hinta on 50€ Luonto-Liiton jäsenille sekä ohjaajiksi sitoutuneille ja 80€ muille, sisältää materiaalit, kuljetukset Helsingistä ja ruokailut. Sijainti: Sierlan kurssikeskus, Nummi-Pusulassa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: lup-lapset@luontoliitto.fi tai 040-1651908 Krista Kuisma

kuuluu seuraaviin kategorioihin:
« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio
Lepakkoretki perheille 26.8. 26.08.2017 00:00
Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila 26.08.2017 10:00 - 15:00
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri mukana Study in Turku -messuilla 31.08.2017 10:00 - 16:00 — ICT City, Joukahaisenkatu 3, Turku
Uusien ilta 01.09.2017 17:00 - 20:00 — Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4A, Turku
Vaelluskurssi: Lapin-vaellus 03.09.2017 - 11.09.2017 — Kevon luonnonpuisto, Utsjoki
Varsinais-Suomen piirin syyskokous + Turun susiryhmän retkityöpaja 22.09.2017 18:00 - 20:00 — Luonnonsuojelukeskus, Martinkatu 5, Turku