Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luontokerhon ohjaajan peruskurssi

Luontokerhon ohjaajan peruskurssi

Kurssilla opit yhdessä muiden kanssa, mitä ympäristökasvatus on, miten sitä toteutat ja kuinka suunnittelet luontokerhokertoja.
Milloin 15.03.2013 10:00 loppuu
17.03.2013 16:00
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040-1651908
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Saat vinkkejä eri luontoteemojen käsittelystä vuodenaikoihin pohjaten. Tietenkään leikkejä ja harjoituksia unohtamatta! Kurssi antaa perusvalmiudet luontokerhon ja lapsiryhmän ohjaamiseen ja kurssin käytyäsi sinulla on mahdollisuus vetää Luonto-Liiton kerhoja. Kurssilla käydään havainnollisesti läpi ympäristökasvatusta, lapsiryhmän ohjaamista ja kerhon käynnistämistä.

Kurssin hinta on 50€ Luonto-Liiton jäsenille sekä ohjaajiksi sitoutuneille ja 80€ muille, sisältää materiaalit, kuljetukset Helsingistä ja ruokailut. Sijainti: Sierlan kurssikeskus, Nummi-Pusulassa. Lisätietoja ja ilmoittautumiset: lup-lapset@luontoliitto.fi tai 040-1651908 Krista Kuisma

kuuluu seuraaviin kategorioihin:
« lokakuu 2017 »
lokakuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio
Nuortenleiri syyslomalla 18.-22.10.2017 18.10.2017 - 22.10.2017 — Sierla, Lohja
SaKan leffailta 2 24.10.2017 19:00 - 22:00 — Botania - Joensuu (Heinäpurontie 70)
Vaatteidenvaihtotori 08.11.2017 15:00 - 19:00 — Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4 A, 20500 Turku
Luonnonvarakeskuksen tutkimusmestari Seppo Ronkainen kertoo suden elämästä ja elintavoista Suomen luonnossa 11.11.2017 18:00 - 20:00
Matka merelle -leffailta 08.12.2017 19:00 - 22:00 — Quantumin auditorio, Vesilinnantie 5, Turku
Jouluaskarepaja 09.12.2017 17:00 - 20:00 — Kahvila Koroinen, Koroistentie 2, Turku