Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Lähde mukaan seikkailuun - Selviytyjät Kortejärvi 2014!

Lähde mukaan seikkailuun - Selviytyjät Kortejärvi 2014!

Milloin 25.07.2014 10:35 loppuu
27.07.2014 10:35
Yhteyshenkilön nimi Milla Hämäläinen
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0445695212
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton Hämeen piiri järjestää yläkouluikäisille tarkoitetun nuorten telttaleirin Kortejärven majalla, Teiskossa (mahdollisuus myös sisämajoitukseen). Luvassa leikkimielistä selviytymiskamppailua, pelaamista, keskusteluja, saunomista sekä tietenkin rentoa yhdessäoloa ympärillä olevasta luonnosta nauttien ja iltanuotiolla fiilistellen. Ilmoittaudu rohkeasti mukaan yksin tai kaveriporukalla!

Hinta: 60/70 euroa. Hintaan sisältyy materiaalit, ruuat, kuljetuksen Tampereelta ja tapaturmavakuutuksen .

Ilmoittautua voit osoitteessa:
www.luontoliitto.fi/hlp/toiminta/leirit-ja-toimintaviikonloput

Lisätiedot: 044 5695212 (Milla Hämäläinen) tai 045 2623131 (Satu Kiiski)

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio
Lepakkoretki perheille 26.8. 26.08.2017 00:00
Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila 26.08.2017 10:00 - 15:00
Luonto-Liiton Varsinais-Suomen piiri mukana Study in Turku -messuilla 31.08.2017 10:00 - 16:00 — ICT City, Joukahaisenkatu 3, Turku
Uusien ilta 01.09.2017 17:00 - 20:00 — Turku-sali, Ylioppilastalo A, Rehtorinpellonkatu 4A, Turku
Vaelluskurssi: Lapin-vaellus 03.09.2017 - 11.09.2017 — Kevon luonnonpuisto, Utsjoki