Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Liity laumaan -kävelyiden kickoff

Liity laumaan -kävelyiden kickoff

Liity laumaan -hyväntekeväisyyskävelyiden ensimmäinen suunnittelukokous, joka on avoin kaikille kiinnostuneille vapaaehtoisille.
Milloin 07.06.2016
alkaa 17:00 loppuu 20:00
Missä Annankatu 26A, 5. krs, 00100 HKI
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0445166227
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Liity laumaan -hyväntekeväisyyskävelyt ovat Luonto-Liiton susiryhmän räiskyviä varainhankintatempauksia, jotka järjestetään syyskuussa 2016 eri paikkakunnilla ympäri Suomea. Liity laumaan -kävelyissä keksitään varainhankintatapahtuma uudestaan: ne ovat sulava yhdistelmä klassista varainkeruuta sudensuojelutyöhön, rentoa pikniktunnelmaa, riemukasta festarimeininkiä, virkistävää ryhmäliikuntaa ja asiallisen susitiedon levittämistä.

Kaikille kävelyiden suunnittelusta ja toteutuksesta kiinnostuneille vapaaehtoisille avoin kickoff-tapahtuma pidetään Luonto-Liiton keskustoimistolla Helsingissä. Kerää siis nyt kasaan piirisi tai paikkakuntasi innostuneet, ja lähtekää yhdessä käynnistämään projektia. Luonto-Liitto voi tarvittaessa korvata kokousmatkan kulut (edullisin julkinen kulkuneuvo). Myös etäosallistuminen esimerkiksi Skypen välityksellä on mahdollinen.

Ilmoittauduthan kickoff -tapahtumaan 5.6. mennessä osoitteeseen otto.snellman@luontoliitto.fi, niin osaamme varata oikean määrän eväitä osallistujille ja päätteitä etäosallistujille.

« joulukuu 2018 »
joulukuu
Metsäryhmän pikkujoulut 15.12. 15.12.2018 12:00 - 21:00 — Joensuu
Jouluaskarepaja & pikkujoulut 15.12.2018 18:00 - 00:00 — Koroisten kahvila, Koroistentie 2, Turku