Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Luonto-Liiton leirinohjaajakurssi 4.-6.3. Lohjalla

Luonto-Liiton leirinohjaajakurssi 4.-6.3. Lohjalla

Luonto-Liiton leirinohjaajakurssin käytyäsi voit hakea ohjaajaksi Luonto-Liiton leireille.
Milloin 04.03.2016 16:30 loppuu
06.03.2016 18:00
Missä Sierlan kurssikeskus, Lohja
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 - 1651907
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton leirinohjaajakurssilla saat tuhtia tietoa ja hyviä vinkkejä leirinohjaamiseen. Kurssilla käydään läpi vuosien mittaan leireillä sattuneita ongelmatilanteita ja niiden ratkaisuja. Luontoleikit ja kivat kollegat tulevat samoin tutuiksi. Kurssin käytyäsi voit hakea Luonto-Liiton leireille ohjaajaksi. Hinta 20€ Luonto-Liiton jäseniltä, 50 € muilta sisältää täysihoidon. Paikka Lohjan Sierlan leirikeskus. HUOM! Ilmoittautumiset 29.2. mennessä.

Heti leirinohjaajakurssin perään järjestämme LEIRINJOHTAJAKURSSIN 12.3. Helsingin Herttoniemessä. Kurssi on tarkoitettu kesän 2015 uusille leirinjohtajille, mutta siihen voivat muutkin osallistua. Leirinjohtajakurssin hinta on 20€. Ilmoittautumiset ja lisätietoja Lupin toimistolta: 040-1651907 tai lup(ät)luontoliitto.fi.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat