Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Leirikokkikurssi 18.1. Helsingin Laajasalossa

Leirikokkikurssi 18.1. Helsingin Laajasalossa

Haluaisitko oppia kokkaamaan isolle porukalle? Hioa kasviskokkaustaitojasi? Saada kokinhommia leirikokkina tai muissa Luonto-Liiton tapahtumissa?
Milloin 18.01.2020
alkaa 10:00 loppuu 16:00
Missä Nuorten Ympäristötila
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0401651907
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Mitä ne lapset oikein syövät, miten ehdin varmasti tehdä kaiken ja entä, jos jollain on keliakia?

LUP:in leirikokkikurssilla tutustutaan leirikokkauksen perusteisiin sekä teoriassa että käytännössä. Kurssipäivän mittaan tutuksi tulevat niin ruokalistan suunnittelu, aikataulutus kuin toteutuskin. Erityisesti keskitytään siihen, miten tehdään lapsille maistuvaa kasvisruokaa pienellä budjetilla, mutta samoilla vinkeillä pääsee pitkälle myös vaikkapa aikuisten ruokkimisessa ja juhlaruokien suunnittelussa. Teorian lisäksi kurssilla myös kokataan yhdessä: testataan opittua ja valmistetaan omat lounaamme.

Kurssi räätälöidään osallistujiensa näköiseksi, joten kerro ilmoittautuessasi, mitä toivot kurssilta! Tule mukaan riippumatta siitä, oletko jo kokenut kasviskokki, jota kiinnostaa nimenomaan tapahtumakeittiön pyörittäminen, toistaiseksi liharuokia kokkaillut eräilijä tai aloitteleva ruuanlaittaja. Kurssia vetää Ella Gers, joka on kokannut Luonto-Liitossa lukuisia leirejä sekä lapsille, perheille että aikuisille. Mukaan kurssilta saat kasan testatusti hyviä reseptejä ja hyvät eväät keittiöhommiin sekä leireille että kotikeittiöön.

Kurssi järjestetään Laajasalossa nuorten ympäristötilassa (Laajasalon ostari), Yliskylän puistokatu 4, 00840 Helsinki ja se kestää klo 10-16. Kurssin hinta on 15€. Mukaan mahtuu 12 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Ilmoittaudu viimeistään 15.1. mennessä tästä linkistä Lisätietoja Petrolta: petro.pynnonen@luontoliitto.fi tai 040-1651907.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« tammikuu 2020 »
tammikuu
Tapahtumat