Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Lasten talvileiri Sierlassa

22.02.2019 16:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tule viettämään iloisia talvipäiviä Sierlan leirikeskukseen, Pitkäjärven maisemiin Nummi-Pusulaan.

Leirillä seikkaillaan lähimaastossa ja tutustutaan talviseen luontoon, leikitään, askarrellaan ja paljon muuta, yhdessä uusien kavereiden kanssa, osaavien ohjaajien johdolla. Iltaisin tietysti saunotaan ja vietetään kivoja hetkiä hämärtyvässä talvi-illassa.

Leirimaksu 110 euroa Luonto-Liiton jäseniltä, 130 euroa muilta. Hinta sisältää monipuolisen ohjelman, täysihoidon,  tapaturmavakuutuksen, materiaalit ja yhteiskuljetuksen Helsingistä Espoon keskuksen kautta Sierlaan.  Leireillä majoitutaan sisätiloissa. Huomioitan, että leirillä tarjotaan kasvisruokaa.

Mikäli leirin alkuun on alle viikko, varmistathan ensin toimistolta, että leirille otetaan vielä viime hetken osallistujia.

Peruutusehdot: Osallistumisen voi perua viimeistään kaksi viikkoa ennen leiriä. Myöhemmin tehdyistä peruutuksista vaadimme lääkärintodistuksen. Järjestäjä voi perua leirin viimeistään kaksi viikkoa ennen leiriä, esim. osallistujien vähäisyyden tms. vuoksi.

Ilmoittaudu mukaan tästä

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2019 »
joulukuu