Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Opastettu sieniretki Lapinjärven Ilveskalliolle

Opastettu sieniretki Lapinjärven Ilveskalliolle

Sieniretki Suomi100 -luontohelmi Ilveskallion metsiin Lapinjärvelle la 30.9. klo 10.00 - 17.00. Retkellä perehdytään sekä syötäviin sieniin, että muuhun metsän monimuotoisuuden kannalta kiinnostavaan sienilajistoon. Samalla tutustutaan yhteen itäisen Uudenmaan merkittävimmistä metsäalueista. Sienioppaina Tea von Bonsdorff ja Olli Manninen. Yhteiskuljetus Helsingistä ja tarvittaessa Porvoosta.
Milloin 30.09.2017
alkaa 10:00 loppuu 17:00
Missä Lapinjärvi
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0451179610
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Lähtöpaikka: Kiasman tilausbussipysäkki (Mannerheiminaukio, Helsinki)

Lähtöaika: 10.00, tarvittaessa voidaan noukkia kyytiin myös Porvoosta n. klo 10.50 (paikka sovitaan sähköpostitse)

Paluuaika Helsinkiin: n. klo 17. Maastossa ollaan n. 4 tuntia.

Mukaan: säänmukainen varustus ja maastoon sopivat kengät tai kumisaappaat, sienestysvarusteet oman maun mukaan, omat eväät (ei tulentekomahdollisuutta).

Retken hinta (sis. kuljetuksen) Luonto-Liiton ja SLL:n jäsenille 15€ ja muille 20€. Alle 15-vuotiaat 5 €.

ILMOITTAUTUMISET: Lauri Kajander lauri.kajander@luontoliitto.fi, p. 045 1179 610

Retken järjestää Luonto-Liitto ja Suomen luonnonsuojeluyhdistyksen Uudenmaan piiri sekä Itä-Uudenmaan luonnon- ja ympäristönsuojeluyhdistys

Lisätiedot: Lauri Kajander lauri.kajander@luontoliitto.fi, p. 045 1179 610

---