Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Kessun Luontoseikkailuleiri

10.06.2016 10:50
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
Kesäkuun ensimmäisellä viikolla lapset pääsevät seikkailemaan luontoteemaisella päiväleirillä. Leirin tukikohta sijaitsee Mäki-Matissa, josta järjestetään kuljetus päivittäin eri lähiluontokohteille (Tourujoki, Laajavuori ym.). Leirillä syödään maittavaa kasvisruokaa. Ilmottautuminen leirille alkaa pian ja infoamme asiasta lähiviikkoina. Päiväleiri on tarkoitettu 7-12 vuotiaille lapsille.
Lisätietoa voi kysellä leirikoordinaattori Asseri Laitiselta: asseri.laitinen(at)gmail.com
* Etsimme tällä hetkellä leirille työntekijöitä. Hae siis meille töihin jos lasten kanssa työskentely ja luonto on lähellä sydäntäsi. http://www.luontoliitto.fi/kessu/ajankohtaista-1/hae-toihin-kessun-paivaleirille-6-10-6
« lokakuu 2017 »
lokakuu