Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Itämerileiri 18.-23.7. Hangossa

Itämerileiri 18.-23.7. Hangossa

Kansainvälinen Itämerileiri Hangon Bengtsårissa ja Tvärminnessä.
Itämerileiri 18.-23.7. Hangossa

Itämerileirin 2015 yhteiskuva

Milloin 18.07.2016 00:00 loppuu
23.07.2016 00:00
Missä Hanko, Bengtsår
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 - 1651907
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Haluatko nähdä Suomen rannikon uudesta näkökulmasta? Oletko kiinnostunut meritutkimuksesta? Nautitko ulkoilusta, luonnonrauhasta ja leirielämästä? Haluatko tutustua muihin nuoriin Itämeren rannikolta Venäjältä ja Virosta ja vaikuttaa yhteisen merenlahtemme tulevaisuuteen?

Itämerileiri tarjoaa kaiken tämän ja vielä enemmän. Leirin tarkoitus on sukeltaa pintaa syvemmälle ainutlaatuisen murtovesialtaamme maailmaan. Rentouttavan leirielämän lisäksi tutkimme Itämeren eliöitä ja kasveja niin vedessä kuin maalla ja tapaamme asiantuntijoita. Pääsemme myös tutustumaan Suomenlahtivuoden 2014 aikana hankittuun viimeisimpään tieteelliseen tietoon ja soveltamaan sitä Itämeren tulevaisuuden kannalta.

Leiri järjestetään 18.–23. heinäkuuta 2016 kauniilla Bengtsårin saarella Hangossa. Saarella majoitutaan noin neljän hengen teltoissa ja saaren oma keittiö tarjoaa meille maittavat ateriat.

Leirin hinta on 140€ Luonto-liiton jäseniltä ja 170€ muilta, sisältäen monipuolisen leiriohjelman, täysihoidon telttamajoituksella, kuljetukset Helsingistä, materiaalit ja tapaturmavakuutuksen. Sisaralennus 20€.

Leiri on tarkoitettu 15-28 vuotiaille.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat