Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Ilmastoviikonloppu

Missä Holman kurssikeskus, Holmantie 10i
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Haluatko olla mukana tekemässä Suomen tulevista eduskuntavaaleista todelliset ilmastovaalit? Sitten ilmastoviikonloppu on juuri sinua varten! Ilmastoviikonloppu on ympäristö- ja kansalaisjärjestöjen ilmastovaalikampanjan aktiivien ja muiden ilmastovaalien toteutumista kiinnostuneiden yhteinen koulutusviikonloppu. Luvassa on tiukkaa asiaa, työpajatyöskentelyä, tilaa omien ideoiden työstämiselle ja tietenkin yhteistä hauskanpitoa! Tule ja tuo ystäväsikin!

KÄYTÄNNÖN INFO:

Milloin: la 2.2. klo 9.00 - su 3.2. klo 16.00
Missä: Holman kurssikeskuksessa Klaukkalassa: Holmantie 10, 01800 Klaukkala
Kieli: Suomi, tarvittaessa englanti tai englannin simultaanitulkkaus
Hinta: Vapaaehtoinen maksu, maksutapa ilmoitetaan myöhemmin.
Koulutuksen hinnassa noudatetaan periaatetta "Maksa mitä pystyt ja minkä arvoinen koulutus sinulle on". Viikonloppu maksaa meille noin 60 euroa per osallistuja ja siihen kuuluu majoitus, ruokailut ja mahtava ohjelma. Jos pystyt ja haluat maksaa enemmän; mahtavaa, mutta jos et pysty maksamaan paljoa tai et mitään se ei saa estää osallistumistasi. Otathan yhteyttä kampanjakoordinaattori Varpu Sairiseen (varpu.sairinen@sll.fi) jos tarvitset tukea matkakuluihisi.

Muistathan ilmoittautua viikonloppuun ilmoittautumislomakkeella: https://goo.gl/forms/ANqedgw1y6p8nNiA2

« kesäkuu 2019 »
kesäkuu
Susiryhmän kokous 25.06.2019 18:00 - 20:00 — Kuninkaankatu 39