Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Ilmastoryhmän uusien ilta

Ilmastoryhmän uusien ilta

Luonto-Liiton ilmastoryhmä pitää uusien illan. Saavu paikalle pelaamaan ja verkostoitumaan nykyisten ja uusien toimijoiden kanssa päästöpeli Broken citiesin merkeissä!
Milloin 27.10.2016
alkaa 16:00 loppuu 20:00
Missä Annankatu 26 A, Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto-Liiton ilmastoryhmä pitää uusien illan! Tapahtumapaikkana Luonto-Liiton toimisto Annankatu 26 A:ssa (5. kerros) ja päivämääränä 27.10.2016. Saavu paikalle pelaamaan ja verkostoitumaan nykyisten ja uusien toimijoiden kanssa klo 16 päästöpeli Broken citiesin merkeissä! Vapaa seurustelu ja keskustelu ilmastoryhmän toiminnasta alkaa klo 18, joten jos et halua pelata saavu vasta tuolloin.
Broken cities -peliin tulee ilmoittautua ennakkoon, pelaajia voi olla maksimissaan 20.
Ilmoittaudu uusien iltaan Ella Koljoselle sähköpostitse: ekkoljonen@gmail.com – Laita viestiisi maininta, aiotko osallistua myös peliin!
Uusien illassa luvassa siis verkostoitumista, ilmastoryhmän esittäytyminen sekä tulevan toiminnan ideointia uusien toimijoiden kanssa. Tietysti myös pientä purtavaa.
Lämpimästi tervetuloa!

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Tapahtumat