Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Helsingin Liity laumaan -kävelyn 1. suunnittelukokous

Helsingin Liity laumaan -kävelyn 1. suunnittelukokous

Tervetuloa Helsingin Liity laumaan -hyväntekeväisyyskävelyn ensimmäiseen suunnittelukokoukseen Luonto-Liiton keskustoimistolle. Kokoukseen on kutsuttu jok’ikinen Helsingin kävelyn suunnittelusta tai toteutuksesta jollain tasolla kiinnostunut vapaaehtoinen.
Milloin 15.06.2016
alkaa 17:15 loppuu 20:00
Missä Luonto-Liiton keskustoimisto, Annankatu 26 A, 5. krs, HKI
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0445166227
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Liity laumaan -kävelyt ovat Luonto-Liiton susiryhmän 17.9.2016 järjestettäviä riemukkaita tempauksia, joissa kerätään varoja suden ja suurpetojen suojeluun, houkutellaan uusia aktiiveja mukaan susiryhmän ja Luonto-Liiton toimintaan sekä levitetään susiylpeyttä ja -tietoutta ympäri maan.

Voit tulla Helsingin kävelyn suunnittelukokoukseen, vaikket olisi aivan varma, voitko vielä täysin sitoutua tai ehditkö mielestä tehdä riittävästi kävelyn eteen. Jokainen pienempikin homma tai pelkkä yhteiseen ideointiin osallistuminen on tärkeää, jotta saamme yhdessä aikaan mahdollisimman hyvän tapahtuman!

Tarjolla pientä kesäistä purtavaa sekä teetä ja kaffetta. Lisätietoja kävelyistä: http://www.luontoliitto.fi/toiminta/liity-laumaan-kavelyt

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Käsitöitä ja hengailua 10.12.2019 18:00 - 21:00 — Nättinummi, Turku