Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila

Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhla: metsäkahvila

Luonto-Liiton Metsäkahvila tarjoaa elämyksiä kaikille aisteille.
Milloin 26.08.2017
alkaa 10:00 loppuu 15:00
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Helsingin Keskuspuiston Luontohelmi-juhlassa kahvila pystytetään Laakson alueelle Laakson sairaalan pohjoispuolisille kallioille. Seuraa tarkempaa ilmoittelua tapahtumasivulla Facebookissa, opasteet kahvilalle Lääkärinkadulta. Kahvilassa tarjoillaan vegaani- ja muut erikoisruokavaliot huomioiden metsäisiä herkkuja monimuotoisen luonnon helmassa. Oma istuinalusta kannattaa varata mukaan, ja kiitämme, jos tuot myös oman kupin ja ruokailuvälineet. Kahvilalla on säävaraus, mutta pienestä sateesta ja tuulesta emme hätkähdä.

Metsäkahvila toimii samalla Luonto-Liiton koko perheelle sopivien metsäretkien lähtöpisteenä. Retket järjestetään klo 11 ja klo 13. Vajaan tunnin mittaisilla retkillä tutkitaan, millaisia monimuotoisuuden merkkejä Keskuspuistosta löytyy. Kenties törmätään myös liito-oravan jälkiin! Elämyksellisen retken vetävät Luonto-Liiton metsälähettiläät.

« lokakuu 2017 »
lokakuu
Tapahtumat
Lasten luontokerho 23.08.2017 - 13.12.2017 — Luontotarha Lumikko, Friisilän verstaat, Hulvelankatu 35, Raisio