Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Älä osta mitään -päivän ja krääsättömän joulukuun suunnittelukokous

Älä osta mitään -päivän ja krääsättömän joulukuun suunnittelukokous

Tule suunnittelemaan yhdessä Älä osta mitään -päivää Luonto-Liiton keskustoimistolle!
Milloin 26.09.2013
alkaa 18:00 loppuu 20:00
Missä Annankatu 26 a 5. krs, 00100 Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 044 733 8574
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Osaatko piirtää, kuvata tai kirjoittaa vai haluatko muuten vain vaikuttaa markkinavoimien ylivaltaan? Liity mukaan kaupallisen joulun vastajoukkoihin!

Tule suunnittelemaan yhdessä Älä osta mitään -päivää, jota vietetään tänä vuonna jouluteemalla marraskuun viimeisenä perjantaina 29.11. Kulutuskritiikki ei tällä kertaa kuitenkaan jää pelkkään yhteen teemapäivään, vaan ÄOM aikoo haastaa kuluttajat ympäri maan kokonaisen krääsättömän joulukuun viettoon!

Olemme suunnittelemassa teemakuukauden piristykseksi myös netissä ilmestyvää kulutuskriittistä joulukalenteria. Osaatko sinä tai joku kavereistasi esimerkiksi piirtää sarjakuvia, tehdä videoita tai kirjoittaa runoja? Tule mukaan suunnittelukokoukseen ideoimaan yhdessä joulukalenterin sisältöä ja tuomaan taiteelliset lahjasi krääsättömän joulukuun avuksi!

« tammikuu 2020 »
tammikuu
Tapahtumat
Piirihallituksen kokous Turussa 20.01.2020 17:00 - 20:00 — Kerttu, Läntinen pitkäkatu 35, Turku