Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Älä osta mitään -päivä

Älä osta mitään -päivä

Vuonna 2015 Älä osta mitään -päivää vietetään perjantaina 27.11. teemalla Kestävä joulu. Haastamme ihmiset viettämään ekologisempaa joulunaikaa ilman ylenpalttista tavaran ja ruuan määrä. Lähde mukaan kampanjaan!
Milloin 27.11.2015
alkaa 00:00 loppuu 00:00
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Älä osta mitään -päivänä järjestetään eri puolella Suomea teemaan liittyviä tapahtumia ja tempauksia. Käy katsomassa mitä sinun paikkakunnallasi järjestetään täältäKokoa myös kaveriporukkasi ja järjestä oma tempauksesi! Valmiita toimintaideoita voit käydä katsomassa toimintasivuilta. Ilmoitathan myös omasta tapahtumastasi osoitteeseen alaostamitaan@luontoliitto.fi.

Miten sinä vietät kestävää joulua ja mikä on sinulle pahinta joulukrääsää? Jaa hyvät ideasi kestävään joulunviettoon Facebook-sivuillamme!

#äläostamitään #kestäväjoulu

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« marraskuu 2019 »
marraskuu