Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pihka-luonnonharrastusmerkki -koulutus 27.9.2014 klo 12−15 Helsingissä

Pihka-luonnonharrastusmerkki -koulutus 27.9.2014 klo 12−15 Helsingissä

Milloin 27.09.2014
alkaa 12:00 loppuu 15:00
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Pihka-kuva-pieniLuonto tarjoaa elinikäisen innostuksen lähteen, mutta yläkouluikäisten nuorten saattaminen luonnontarkkailun pariin ei ole aina helppoa. Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkin avulla luonto on taas hieman helpompi tuoda osaksi opetusta, oppilaiden kiinnostuksen kohteita kuuntelevalla tavalla.

Pihka koostuu erilaisista luonnontutkimustehtävistä, joita suorittamalla nuori oppii tarkkailemaan luonnon eri osa-alueita ja pohtimaan havaitsemaansa. Pihka tehtävineen on kaikille avoin, mutta parhaiten Pihkaan pääsee käsiksi osallistumalla yläkoulun opettajille suunnattuun koulutukseemme. Koulutuksessa käydään kattavasti läpi Pihka tehtävineen sekä pohditaan yhdessä, miten oppilaiden innostaminen luonnonharrastuksen pariin onnistuisi
mahdollisimman hyvin. Tutustu Pihkaan tästä.

Koulutus järjestetään 27.9.2014 Helsingissä, Harakan saaren luontokeskuksessa. Koulutus on maksuton.

Lautta saareen lähtee Kaivopuiston rannasta, Cafe Ursulan laiturilta. Lauttamatka on omakustanteinen (edestakainen matka aikuisilta 4,50 €).

Ilmoittautumiset 23.9.2014 mennessä Malva Greenille sähköpostitse: malva.green@luontoliitto.fi.

« joulukuu 2019 »
joulukuu
Käsitöitä ja hengailua 10.12.2019 18:00 - 21:00 — Nättinummi, Turku
Kuukausikokous 17.12.2019 17:00 - 20:00 — Turku (tarkempi paikka ilmoitetaan pian)