Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Pihka-luonnonharrastusmerkki koulutus

Missä Annankatu 26 A, Helsinki
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Luonto tarjoaa elinikäisen innostuksen lähteen, mutta yläasteikäisten nuorten saattaminen luonnontarkkailun pariin ei ole aina helppoa. Luonto-Liiton Pihka-luonnonharrastusmerkin avulla luonto on taas hieman helpompi tuoda osaksi opetusta, oppilaiden kiinnostuksen kohteita kuuntelevalla tavalla.

Pihka koostuu erilaisista luonnontutkimustehtävistä, joita suorittamalla nuori oppii tarkkailemaan luonnon eri osa-alueita ja pohtimaan havaitsemaansa. Pihka tehtävineen on kaikille avoin, mutta parhaiten Pihkaan pääsee käsiksi osallistumalla yläkoulun opettajille suunnattuun koulutukseemme. Koulutuksessa käydään kattavasti läpi Pihka tehtävineen sekä pohditaan yhdessä, miten oppilaiden innostaminen luonnonharrastuksen pariin onnistuisi mahdollisimman hyvin.

Koulutus järjestetään 26.10. Luonto-Liitossa (Annankatu 26 A 5. krs.) ja osallistuminen maksaa 20 euroa. Ilmoittautumiset 21.10. mennessä Malva Greenille sähköpostitse: malva.green(at)luontoliitto.fi. Tervetuloa mukaan!

Pihkaan voit tutustua osoitteessa www.luontoliitto.fi/pihka

« kesäkuu 2017 »
kesäkuu