Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Perhekerho Mammutin matkassa joka toinen lauantai

Perhekerho Mammutin matkassa joka toinen lauantai

Milloin 19.03.2016 10:30 loppuu
21.05.2016 12:30
Missä Pauligin huvila, Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal
Tule ihanan Mammutin matkaan. Kerhossa seikkaillaan ja liikutaan yhdessä perheen kanssa. Kerho sisältää hauskaa yhdessä oloa, tutustuen luontoon musiikin ja liikunnan pyörteissä. Tule pitämään hauskaa ja seikkailemaan luonnossa! Kerho kokoontuu joka toinen lauantai, 19.3. – 21.5., klo 10.30 – 12.30. Kerhon tukikohtana toimii ihana, idyllinen Pauligin huvila. Tarpeen mukaan voidaan osa kerhokerroista pitää erilaisissa luontokohteissa. Hinta tältä kevätkaudelta 40e/perhe tai 10e/henkilö. Mahdollisuuksien mukaan kerho toimii myös kesällä. Ilmoittautumiset lup-lapset@luontoliitto.fi Kerro ilmoittautuessasi osallistujien nimet ja iät. Myös toiveita kerhon ohjelmasta otetaan mielellään vastaan.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« elokuu 2017 »
elokuu
Tapahtumat