Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Vaelluskurssi

Vaelluskurssi

Viisipäiväinen vaellus Helvetinjärven kansallispuistossa. Ennakkotapaamiset Helsingissä.
Milloin 24.07.2016 00:00 loppuu
28.07.2016 00:00
Missä Helvetinjärvi
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 045-3470457
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Haluaisitko kokeilla vaeltamista, mutta olet vailla retkiseuraa? Kaipaatko luontoon, mutta tarpeellinen kokemus ja varustus puuttuu? Jos olet noin 15-29-vuotias, haluat oppia retkeilyn perustaidot ja kokea ikimuistoisia hetkiä hyvässä seurassa, tämä Luonto-Liiton kurssi on juuri sinua varten! Vaelluksella kuljemme sekä merkityillä poluilla että niiden ulkopuolella suunnistustaitoja harjoitellen. Kurssiin kuuluu kaksi ennakkotapaamista (eka 20.6.) Helsingissä ja viisipäiväinen vaellus Helvetinjärven kansallispuistoon 24.-28.7., jonka aikana opetellaan yhdessä liikkumaan luonnossa. Aiempaa retkeilykokemusta et tarvitse ja monia varusteita saa lainaksi. Vetäjänä toimii Kenny Mäkelä. Mukaan mahtuu 16 osallistujaa. Hinta 50€ Luonto-Liiton jäseniltä, 80€ muilta (sis. ennakkotapaamisten tarjoilut, edestakaiset matkat Helsingistä ja vakuutukset). Ilmoittautumiset ja lisätiedot 16.6. mennessä: kenny.makela@hotmail.com Kerro ilmoittautuessasi ainakin yhteystietosi ja ikäsi. Järjestäjä Luonto-Liiton Uudenmaan piiri.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« joulukuu 2017 »