Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Leirinjohtajakurssi

Leirinjohtajakurssi

Leirinjohtajakurssi parantaa valmiuksiasi toimia Luonto-Liiton leirillä johtajana.
Milloin 12.03.2016
alkaa 10:00 loppuu 18:00
Missä Pauligin huvila, Mechelininkatu 36, Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 040 - 1651907
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Leirinjohtajakurssilla keskitytään ympäristökasvatuksellisten tavoitteiden asettamiseen leirille, ohjaajien esimiehenä toimimiseen ja johtajan vastuuseen leiristä ja turvallisuudesta sekä puhutaan käytännön asioista, kuten leiriä varten tehtävistä taustatöistä ja niiden aikatauluttamisesta.

Johtajakoulutus on suunnattu ensi sijassa uusille leirinjohtajille. Johtajakoulutuksessa rakennetaan Luonto-Liiton ohjaajakurssilla opitun päälle, eli ohjaajakurssin käyminen ennen johtajakoulutukseen tuloa on erittäin suositeltavaa. Yhdessä nämä kurssit antavat pätevyyden hakea leirinjohtajaksi kaikille Luonto-Liiton leireille.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...

« lokakuu 2017 »
lokakuu
Tapahtumat