Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Open ilmasto-oppaan työpaja: taito- ja taideaineet (1/2)

Open ilmasto-oppaan työpaja: taito- ja taideaineet (1/2)

Avoimia ideointi- ja työskentelytyöpajoja järjestetään hankkeessa helmi-maaliskuun aikana yhteensä 7.
Milloin 16.02.2016
alkaa 16:00 loppuu 18:00
Missä Luonto-Liiton toimisto, Annankatu 26 A 5. krs.
Yhteyshenkilön nimi Pinja Sipari
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

lmastonmuutos on monitieteinen, koko maapallon tulevaisuutta määrittelevä ongelma. Siksi sitä on käsiteltävä kouluopetuksessa jokaisen oppiaineen näkökulmasta. Huhtikuussa 2016 valmistuva Open ilmasto-opas kutsuu sinutkin mukaan suunnittelemaan opettajille välineitä laadukkaaseen ilmastokasvatukseen!

Pajoihin ovat tervetulleita kaikki aiheesta innostuneet opettajat, opettajaopiskelijat, tutkijat, ympäristökasvattajat ja kansalaistoimijat. Kullekin oppiaineryhmälle järjestetään kaksi työpajaa, joissa työstetään materiaalia. Voit valintasi mukaan ilmoittautua mukaan yhteen tai useampaan työpajaan.

Työpajat järjestetään Helsingin keskustassa, Luonto-Liiton toimistolla osoitteessa Annankatu 26 A, 5.krs.

Osallistuminen perustuu vapaaehtoisuuteen. Työpajoissa on tarjolla pientä välipalaa.

Lisätietoja saat Pinjalta (pinja.sipari(at)gmail.com)

TERVETULOA MUKAAN!

Ilmoittaudu työpajaan tästä: http://bit.ly/1TVkl3K

Lisätietoja tästä tapahtumasta...