Sijainti: Pääsivu / Tue toimintaa / Lahjoita, liity tukijaksi

Lahjoita, liity tukijaksi

Susi on erittäin uhanalainen laji Suomessa, ja tarvitsee apuasi. Voit tehdä yksittäisen lahjoituksen tai liittyä susiryhmän tukijaksi.

Lahjoita

Lahjoita haluamasi summa (esimerkiksi 20 euroa) Luonto-Liiton tilille:

IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH

Muista käyttää viitenumeroa: 5015011005

Lahjoituksesi käytetään suurpetojen suojelua edistävän nuorten ympäristötoiminnan sekä lapsille ja nuorille suunnattujen tapahtumien järjestämiseen, ympäristökasvatuksen ja -koulutuksen toteuttamiseen sekä lapsille ja nuorille suunnatun tietopohjaisen materiaalin tuottamiseen.

Voit myös lähettää tiedon lahjoituksestasi osoitteeseen susiryhma[ät]luontoliitto.fi

Tue

Tukijamaksu on 10 euroa vuosittain, ja maksetaan lahjoituksena alla olevan ohjeen mukaan. Lähetäthän ilmoituksen maksusta yhteystietoinesi osoitteeseen toimisto[ät]luontoliitto.fi.

Kiitos susien puolesta!

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry
Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus
Keräysluvan numero: RA/2019/360
Myöntämisajankohta: 4.7.2019
Toimeenpanoaika: 1.7.2019–30.6.2021
Toimeenpanoalue: koko Suomi, paitsi Ahvenanmaa
Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan sekä kerho- ja leiritoiminnan ja kouluvierailujen toteuttamiseen: materiaalin tuottamiseen- koulutus-, leiri-, kurssi-, retkitoiminnan ja luentojen järjestämiseen sekä toiminnan koordinoinnista aiheutuviin kuluihin. Varoja käytetään myös alueellisen, vastaavan toiminnan tukemiseen.