Sijainti: Pääsivu / Tue toimintaa

Tue toimintaa

Susi on erittäin uhanalainen laji Suomessa, ja tarvitsee apuasi. Voit tehdä yksittäisen lahjoituksen tai liittyä susiryhmän tukijaksi.

Tukijamaksu on 10 euroa vuosittain, ja maksetaan lahjoituksena alla olevan ohjeen mukaan. ja lähetä ilmoitus maksusta yhteystietoinesi osoitteeseen toimisto@luontoliitto.fi.

Lahjoita

Lahjoita haluamasi summa (esimerkiksi 20 euroa) Luonto-Liiton tilille:

IBAN: FI62 1574 3007 1006 37
BIC: NDEAFIHH

Muista käyttää viitenumeroa: 5015011005

Lahjoituksesi käytetään suurpetojen suojelua edistävän nuorten ympäristötoiminnan sekä lapsille ja nuorille suunnattujen tapahtumien järjestämiseen, ympäristökasvatuksen ja -koulutuksen toteuttamiseen sekä lapsille ja nuorille suunnatun tietopohjaisen materiaalin tuottamiseen.

Voit myös lähettää tiedon lahjoituksestasi osoitteeseen susiryhma@luontoliitto.fi

Kiitos susien puolesta!

Rahankeräyslupa:

Keräysluvan saaja: Luonto-Liitto ry

Keräysluvan myöntäjä: Poliisihallitus

Keräysluvan numero: RA/2017/703

Myöntämisajankohta: 10.7.2017

Toimeenpanoaika: 10.7.2017–30.6.2019

Toimeenpanoalue: koko maa Ahvenanmaata lukuunottamatta

Kerätyt varat käytetään lasten ja nuorten luonnonharrastus- ja ympäristötoiminnan sekä kerho- ja leiritoiminnan ja kouluvierailujen toteuttamiseen: materiaalin tuottamiseen- koulutus-, leiri-, kurssi-, retkitoiminnan ja luentojen järjestämiseen sekä toiminnan koordinoinnista aiheutuviin kuluihin. Varoja käytetään myös alueellisen, vastaavan toiminnan tukemiseen. Vuonna 2017 kehitetään erityisesti alueellista toimintaa, aktivoidaan nuoria osallistumaan järjestön päätöksentekoon ja ympäristötoimintaan järjestämällä esim. ympäristövaikuttamisen kursseja ja tukemalla aktiivisemmin alueellisia vapaaehtoisia.