Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Valtakunnallinen susitoimintapäivä 2015

Valtakunnallinen susitoimintapäivä 2015

Susiryhmä järjestää jälleen susitoimintapäivän, johon on kutsuttu sudensuojelutoiminnassa mukana olevat ja siitä kiinnostuneet ympäri maata.
Milloin 11.04.2015
alkaa 10:00 loppuu 19:00
Missä Aleksis Kiven katu 1-3, Helsinki
Yhteyshenkilön nimi
Yhteyshenkilön puhelinnumero 0445166227
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Tapahtumapaikka on Helsingissä Harjun nuorisotalolla (Aleksis Kiven katu 1-3) ja ajankohta 11.4. klo 10-19.

Toimintapäivän tarkoituksena on ensisijaisesti suunnitella tulevaa sudensuojelutoimintaa, oppia uutta ja tavata toisia aiheesta kiinnostuneita ihmisiä. Ohjelma sisältää esitelmiä ja työpajoja tärkeiksi katsotuista ajankohtaisista aiheista. Luvassa on mm. kansainväliseen toimintaan, nuorten tavoittamiseen ja susitoimintaan osallistamiseen liittyviä pajoja.

Susiryhmä korvaa osallistujille matkakuluja tarpeen mukaan. Tapahtumassa tarjotaan vegaaninen lounas vapaaehtoisella ruokamaksulla.

Osallistujilta pyydetään ilmoittautumista 1.4. mennessä osoitteeseen susiryhma@luontoliitto.fi. Ilmoittautujille lähetetään toimintapäivän ohjelma sen varmistuttua. Mainitsethan ilmoittautumisessa mahdolliset ruoka-aineallergiasi.

Tervetuloa mukaan!

Lisätietoja tästä tapahtumasta...