Sijainti: Pääsivu / Tapahtumat / Syysmyrsky

Yhteyshenkilön puhelinnumero 0401651908
Lisää tapahtuma kalenteriin vCal
iCal

Syysmyrskyvaroitus on taas annettu!

Perinteinen koko perheen Syysmyrsky -tapahtuma järjestetään 4.10. klo 11 – 14 Pauligin huvilan ympäristössä.

Tapahtumassa voit muuttua luonnontutkijaksi havainnoidessasi syksyistä luontoa; sen värejä, ääniä ja tuoksuja. Pääset myös katselemaan elämää suden silmin ja askartelemaan lepakoita ja tutustumaan niiden elämään. Entä uskallatko kurkistaa huvilan pihan mehiläiskennoihin? Opastetut kennokäynnit järjestetään aina tasatunnein. Tapahtuman aikana vanhemmat pääsevät tutustumaan ja koeajamaan Pauligin käyttöön saatavaa kaksipyöräistä tavarapolkupyörää, missä voi kuljettaa perheen pienempien lisäksi vaikka viikon ruokaostokset!

Syysmyrskyn kahvilassa tarjoillaan mm. pannukakkua lisukkeineen. Kannattaa ottaa omat astiat mukaan, sillä tällöin pääset herkuttelemaan edullisemmin. Jätäthän myös oman auton kotiin, sillä huvilan pihassa ei ole parkkitilaa. Julkisilla tai pyöräillen ja kävellen onkin mukavinta saapua paikalle!
Tapahtuman järjestävät Luonto-Liiton Uudenmaan piiri ja Luonto-Liiton Susiryhmä yhdessä Pääkaupunkiseudun 4H-yhdistyksen ja Stadin tarhaajien kanssa.

Lisätietoja tästä tapahtumasta...